Uspešna akcija
Uspešna akcija
Neuspešna akcija
Neuspešna akcija

Prodaja

Prikaži više

Sadržaj kursa

play_circle_outline Zašto ste ovde?
00:12:30
play_circle_outline Ko kupuje, kako i zašto?
play_circle_outline Struktura poziva za bolji prvi utisak
play_circle_outline 7 elemenata da zainteresujete kupca (radi svaki put)
play_circle_outline Kako da preuzmete kontrolu nad bilo kojom konverzacijom
play_circle_outline 4 stvari koje treba da otkrijete na prvom sastanku
play_circle_outline Kako da sa manje poziva prodate više
play_circle_outline Drugi najbrži način da postanete bolji prodavac
play_circle_outline Kako da uvek znate šta je sledeće što treba da kažete ili uradite
play_circle_outline Šta je najvažnije u komunikaciji i kako držati pažnju
play_circle_outline Kako na etičan način izazvati pozitivnu emociju kod kupca
play_circle_outline Kako kreirati Jedinstveni Prodajni Predlog
play_circle_outline Mehanizam za upravljanje prigovorima
play_circle_outline Odgovori na najčešće prigovore pomoću tehnike Sidro
play_circle_outline 3 tehnike za zatvaranje prodaje
play_circle_outline Najbrži način da postanete bolji prodavac

Ciljevi kursa

1.) Pozive i sastanke brže pretvoriti u stabilan promet
2.) Napraviti jasnu strukturu za svaku prodajnu aktivnost
3.) Ispitati stvarne potrebe kupca i ponuditi samo ono što želi
4.) Pozicionirati se kao profesionalac i uspešno rešiti prigovore
5.) Da nikada više ne budete u neizvesnosti šta je sledeće što treba da kažete ili uradite

Aktuelni online kursevi

Želite da saznate više? Pogledajte ostale kurseve naših predavača.

coures-image

Jelena Ćirić Rapoš

Videom do vidljivosti, poverenja i prodaje na društvenim mrežama u 2023.

{"ops":[{"insert":"U ovom kursu naučiću vas kako da snimate videe za društvene mreže na način koji će vaš brend učiniti vidljivi(ji)m, pomoći pratiocima i drugim gledaocima videa da steknu poverenje u vas i vaš brend, i doneti više prodaje. Naučićete:\nZašto je bitno snimati se, posebno ako pružate neku uslugu"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Tipove videa koje možete snimati za postizanje različitih ciljeva (vidljivost, poverenje, prodaja)"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Tehničke detalje: "},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"pozadina"},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"osvetljenje – pozicija svetla, prirodno i veštačko svetlo"},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"alati za lakše snimanje – stalak, dodatna svetla, itd"},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Korišćenje virtuelne pozadine i zamućene pozadine "},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"vaš izgled – prikladnost u zavisnosti od tipa videa i svrhe snimanja"},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Kako da unapredite svoju dikciju i intonaciju (način na koji govorite) kako biste ostavili bolji utisak na onog ko vas gleda i sluša"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Kako izbeći poštapalice"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Kako se izboriti sa tremom"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Govor tela - poželjan i nepoželjan"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Kako da se organizujete efikasno i izbegnete pregorevanje"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"\nUkoliko odlučite da nakon ovog video kursa radite 1na1 sa mnom i dobijete moju podršku i personalizovane savete, posetite "},{"attributes":{"link":"https://www.jcrenglish.com/trening-video-za-drmr/"},"insert":"stranicu"},{"insert":" i saznajte više o mogućnostima.\n"}]}

4.300 RSD
coures-image

Nenad Stanojevski

“Interna komunikacija za početnike, ali i za one koji to nisu”

{"ops":[{"insert":"Ako niste sigurni kako da stignete do svih zaposlenih, pružite im sve informacije o vašim strateškim ciljevima i pokrenete ih da učestvuju u kompanijskim aktivnostima, "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"na pravom ste mestu."},{"insert":"\nPolaznici Kursa upoznaće se sa osnovama interne komunikacije i njenom uticaju na biznis, kulturu i odnose unutar organizacije. Razumeće razliku između dobre i loše interne komunikacije. Takođe, upoznaće se sa osnovnim koracima u strateškom planiranju komunikacije, kako odrediti ciljne grupe, ključne poruke, izabrati komunikacione kanale i na koji način meriti efikasnost realizacije komunikacionih aktivnosti.\nKurs je namenjen, pre svega, komunikatorima, ali i HR ekspertima i liderima, koji unapređenjem komunikacije sa svojim zaposlenima podižu i efikasnost biznis procesa unutar svoje organizacije, a odnose sa zaposlenima podižu na jedan viši nivo.\nOdnos teorije i prakse: 70% teorija i 30% praksa\nTrajanje Kursa: 2 sata 12 minuta\n"}]}

6.450 RSD
coures-image

JelenaCONSULT

LIDER KAKAV JE SADA NEOPHODAN

{"ops":[{"attributes":{},"insert":"Kroz seriju jedinstvenih video-sesija, interaktivni kviz i radnu svesku sa ključnim pitanjima koja prave razliku, imaćeš prilike da stekneš uvid u to "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"koji je tvoj stil liderstva"},{"attributes":{},"insert":" i shodno tome da napraviš "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"jasan plan koje su ti veštine neophodne"},{"attributes":{},"insert":" kako bi bila lider kakav je sada, u ovoj kriznoj situaciji, neophodan specifično tvom timu i biznisu. "},{"attributes":{"blockquote":true},"insert":"\n"},{"insert":"\n"},{"attributes":{},"insert":"Nije isto voditi biznis gde prodaješ obuke, baviš se marketingom ili imaš kozmetički salon, ili si pak menadžer u nekoj kompaniji "},{"insert":"\n\n"},{"attributes":{},"insert":"Kako bi bili dugoročno održivi, svaka od ovih liderskih uloga zahteva totalno različit pristup vođstvu i razvoju biznisa, kao i vrlo pažljivo uvođenje novih članova tima. A to možeš učiniti samo ti ukoliko "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"dobro poznaješ sebe kao lidera"},{"attributes":{},"insert":" i "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"šta je neophodno baš tvom biznisu."},{"insert":"\n\n"},{"attributes":{},"insert":"Pri tome ne smemo izgubiti iz vida da sve ovo dodatno komplikuje pandemija korone, te se drugačiji principi liderstva tokom perioda ekstremnih kriza moraju ubaciti u jednačinu. "},{"insert":"\n\n\n"},{"attributes":{},"insert":"Zato, ako želiš da budeš liderka"},{"attributes":{"bold":true},"insert":" "},{"attributes":{},"insert":"koja je uvek korak ispred u ekstremnim krizama poput pandemije kovida, i svesna si toga da stari principi liderstva ne funkcionišu kako smo očekivali, "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"moraš dobro da poznaješ sebe"},{"attributes":{},"insert":". "},{"attributes":{"blockquote":true},"insert":"\n"},{"insert":"\n"},{"attributes":{},"insert":"Kroz ovaj jedinstveni interaktivno-edukativni onlajn trening zajedno ćemo istražiti "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"koji si tip lidera"},{"attributes":{},"insert":", zatim koje je "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"veštine neophodno da lider ima tokom ekstremne krize"},{"attributes":{},"insert":", kao i "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"koji su izazovi"},{"attributes":{},"insert":" sa kojima se tvoja organizacija konkretno suočava."},{"insert":"\n\n"},{"attributes":{},"insert":"Dobićeš jedinstvene smernice kako je najbolje da se "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"ti kao lider izboriš sa tim izazovima"},{"attributes":{},"insert":", direktno izvedene iz sistemsko-psihodinamske konsultantske ekspertize."},{"insert":"\n\n"},{"attributes":{},"insert":"Uz to, saznaćeš kako da u ovoj kompleksnoj situaciji "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"napreduješ kao lider"},{"attributes":{},"insert":" i razvijaš svoje liderske potencijale."},{"insert":"\n\n"},{"attributes":{"bold":true},"insert":"DODATNA VREDNOST:"},{"attributes":{},"insert":" "},{"insert":"\n"},{"attributes":{},"insert":"✅ Uz ovaj kurs dobijaš e-book koji ti pomaže da lakše pratiš video lekcije i još bolje upoznaš sebe i svoje liderstvo! "},{"insert":"\n"},{"attributes":{},"insert":"✅ Uz e-book dobijaš i workbook sa preko 30 sistemsko-psihodinamskih pitanja koja prave suštinsku promenu – tvoj lični kouč koji prati tvoj ritam spoznaje. Ovako popunjena radna sveska čini tvoju detaljnu strategiju kako da konkretno unaprediš svoje liderske veštine."},{"insert":"\n"},{"attributes":{},"insert":"✅ Dobijaš detaljno objašnjenje i preporuke za konkretno tvoj tip liderstva kroz jedinstveni onlajn test KOJI SI TIP LIDERA. "},{"insert":"\n\n"},{"attributes":{"bold":true},"insert":"BONUS:"},{"insert":"\n"},{"attributes":{},"insert":"Za tebe koja voliš teoriju, uz onlajn trening dobijaš bonus spisak literature i drugog materijala o lideršipu sa psihodinamskog aspekta. "},{"insert":"\n"}]}

15.000 RSD
coures-image

Biljana Lazarević

Novo Normalno – strategije, planovi, modeli i alati za razvoj vašeg poslovanja

{"ops":[{"insert":"Pozivamo vas na vebinar tokom kojeg ćemo sa vama "},{"attributes":{"italic":true,"bold":true},"insert":"podeliti teorijska znanja, praktična iskustva i pružiti vam korisne smernice i alate"},{"insert":" za vaše preduzeće u dva ključna segmenta: \n"},{"attributes":{"bold":true},"insert":"Izradu planova za poslovnu godinu,"},{"insert":" namenjenih unapređenju funkcionisanja preduzeća, a bazirano na EBRD prinicipima "},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"attributes":{"bold":true},"insert":"Postavku dugoročne marketing strategije "},{"insert":"za ( Vašu firmu ) Vaše preduzeće sa fokusom na potrebe tržišta i potrošača, a pokazaćemo vam i kako da izradite vašu marketing formulu i postavite optimalan marketing plan za narednu godinu."},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Ovo je odličan trenutak da pričamo o budžeta za narednu poslovnu godinu jer to često predstavlja izazov i za firmu i zaposlene. \nZa firmu je važno da definiše strateške ciljeve poslovanja izražene u brojevima (Planirane prihode, Planirane rashode, Planiranu dobit, Planiran ROI – povraćaja na investirana sredstva) i da u okvirima svog godišnjeg budžeta predvidi svoje buduće aktivnosti i budžet za bonuse za zaposlene. \nZa zaposlene je važno da strateške planove znaju da prevedu u konkretne aktivnosti, definišu KPI-eve – ključne pokazatelje uspešnosti rada zaposlenih, kako bi mogli da ostvare ono na šta su se obavezali i dostignu planirani bonus i zaradu.\nU proteklom periodu, firme su se susretale sa raznim, neplaniranim izazovima, a pitanje da li i kako ulagati u marketing je bilo jedno od osnovnih. \nU sklopu ovog vebinara, pričamo i o tome kako da na najbolji mogući način prilagodite vaše marketinške aktivnosti trenutnoj situaciji, ne ugrožavajući zdrav rast vašeg preduzeća. \nBazirano na dobrim primerima iz prakse, pokazaćemo kako da kreirate vaš optimalan marketing pristup i plan – i to potpuno prilagođeno potrebama i mogućnostima vašeg preduzeća. Kraj tekuće godine je i vreme kada se prave planovi za narednu poslovnu godinu – plan prodaje, plan troškova, plan priliva i odliva, planira se marketing budžet sa pratećim aktivnostima, tako da je ovo pravi trenutak za usvajanje pozitivne prakse korporativnog sektora, a imajući u vidu i smanjenje rizika izazvanih uticajem C-19 pandemije na privredu.\n\n"},{"attributes":{"italic":true},"insert":"Vebinar zajedno realizuju Biljana Lazarević (Casa Forte) i Manuela Stamatović (Puzzle consulting)."},{"insert":"\n"}]}

11.990 RSD
5.995 RSD