Uspešna akcija
Uspešna akcija
Neuspešna akcija
Neuspešna akcija

Menadžment

Prikaži više

Sadržaj kursa

play_circle_outline 01. Kratak video šta te sve očekuje na onlajn treningu
00:04:51
play_circle_outline 1. Zašto stare paradigme o liderstvu više ne rade
00:07:43
play_circle_outline 2. Posledice neadekvatnog stava lidera tokom perioda ekstremne krize
00:05:02
play_circle_outline 3. Neophodne veštine koje lider mora da poseduje tokom kriznih situacija
00:02:52
play_circle_outline 4. 5 neočekivanih pravila liderstva u ekstremnim krizama
play_circle_outline 4.1. Prvo pravilo_empatija
play_circle_outline 4.2. Drugo pravilo_pravila i rutine
play_circle_outline 4.3. Treće pravilo_jasni ciljevi i zadaci
play_circle_outline 4.4. Četvrto pravilo_delegiranje
play_circle_outline 4.5. Peto pravilo_prostori za promišljanje
play_circle_outline 5. LIDERŠIP
play_circle_outline 5.1. Svesni i nesvesni doživljaj autoriteta
play_circle_outline 5.2. Autoritet iznutra
play_circle_outline 6. Dovoljno dobar lider
play_circle_outline 6.1. 10 Osnovnih principa dovoljno dobrog liderstva
play_circle_outline 7. 4 TIPA LIDERA
play_circle_outline 7.1. LIDER KONTROLOR
play_circle_outline 7.2. LIDER TERAPEUT
play_circle_outline 7.3. LIDER MESIJA
play_circle_outline 7.4. EKO-LIDERŠIP
play_circle_outline 9. Šta posle onlajn treninga
play_circle_outline 9.1. Iskustvena radionica LIDER

Ciljevi kursa

Dobićeš odgovore na pitanje šta se sada dešava – bolje ćeš razumeti svoja trenutna osećanja
Upoznaćeš karakteristike svog stila liderstva, kao i ostalih tipova lidera, i preuzećeš najbolje od svakog
Saznaćeš odakle potiču tvoj autoritet i moć, kao i kako ih možeš ojačati i unaprediti
Shvatićeš kakav je lider sada neophodan baš tvom timu, tj. biznisu (ako si preduzetnik)
Bolje ćeš razumeti druge lidere i u svom okruženju, kao i njihovo ponašanje
Napravićeš konkretnu strategiju kako da unaprediš svoje liderske veštine
Bolje ćeš razumeti zašto članovi tvog tima reaguju kako reaguju
Poboljšaćeš komunikaciju sa svojim timom

Aktuelni online kursevi

Želite da saznate više? Pogledajte ostale kurseve naših predavača.

coures-image

Jelena Ćirić Rapoš

Videom do vidljivosti, poverenja i prodaje na društvenim mrežama u 2023.

{"ops":[{"insert":"U ovom kursu naučiću vas kako da snimate videe za društvene mreže na način koji će vaš brend učiniti vidljivi(ji)m, pomoći pratiocima i drugim gledaocima videa da steknu poverenje u vas i vaš brend, i doneti više prodaje. Naučićete:\nZašto je bitno snimati se, posebno ako pružate neku uslugu"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Tipove videa koje možete snimati za postizanje različitih ciljeva (vidljivost, poverenje, prodaja)"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Tehničke detalje: "},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"pozadina"},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"osvetljenje – pozicija svetla, prirodno i veštačko svetlo"},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"alati za lakše snimanje – stalak, dodatna svetla, itd"},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Korišćenje virtuelne pozadine i zamućene pozadine "},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"vaš izgled – prikladnost u zavisnosti od tipa videa i svrhe snimanja"},{"attributes":{"indent":2,"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Kako da unapredite svoju dikciju i intonaciju (način na koji govorite) kako biste ostavili bolji utisak na onog ko vas gleda i sluša"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Kako izbeći poštapalice"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Kako se izboriti sa tremom"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Govor tela - poželjan i nepoželjan"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Kako da se organizujete efikasno i izbegnete pregorevanje"},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"\nUkoliko odlučite da nakon ovog video kursa radite 1na1 sa mnom i dobijete moju podršku i personalizovane savete, posetite "},{"attributes":{"link":"https://www.jcrenglish.com/trening-video-za-drmr/"},"insert":"stranicu"},{"insert":" i saznajte više o mogućnostima.\n"}]}

4.300 RSD
coures-image

Nenad Stanojevski

“Interna komunikacija za početnike, ali i za one koji to nisu”

{"ops":[{"insert":"Ako niste sigurni kako da stignete do svih zaposlenih, pružite im sve informacije o vašim strateškim ciljevima i pokrenete ih da učestvuju u kompanijskim aktivnostima, "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"na pravom ste mestu."},{"insert":"\nPolaznici Kursa upoznaće se sa osnovama interne komunikacije i njenom uticaju na biznis, kulturu i odnose unutar organizacije. Razumeće razliku između dobre i loše interne komunikacije. Takođe, upoznaće se sa osnovnim koracima u strateškom planiranju komunikacije, kako odrediti ciljne grupe, ključne poruke, izabrati komunikacione kanale i na koji način meriti efikasnost realizacije komunikacionih aktivnosti.\nKurs je namenjen, pre svega, komunikatorima, ali i HR ekspertima i liderima, koji unapređenjem komunikacije sa svojim zaposlenima podižu i efikasnost biznis procesa unutar svoje organizacije, a odnose sa zaposlenima podižu na jedan viši nivo.\nOdnos teorije i prakse: 70% teorija i 30% praksa\nTrajanje Kursa: 2 sata 12 minuta\n"}]}

6.450 RSD
coures-image

Aleksandar Sarić

6 Praktičnih Veština Prodaje

{"ops":[{"attributes":{"bold":true},"insert":"6 Praktičnih Veština Prodaje "},{"insert":"omogućava skoro svakoj osobi bez obzira na godine, tržište, prethodno obrazovanje ili iskustvo da ovlada najvažnijom poslovnom disciplinom i kreira stabilan promet."},{"attributes":{"align":"center"},"insert":"\n\n"},{"insert":"Kad završite ovaj kurs bićete u stanju da samopouzdano vodite svoju preduzetničku ili korporativnu priču – potpuno etično i bez agresivnosti u nastupu."},{"attributes":{"align":"center"},"insert":"\n\n"},{"insert":"Lekcije su poređane hronološki, tj. po situacijama sa kojima se susrećete u procesu prodaje. Sve tehnike su testirane i intuitivne za primenu. "},{"attributes":{"bold":true},"insert":"Zato savršeno rade i uživo i preko telefona i preko "},{"attributes":{"italic":true,"bold":true},"insert":"Zoom"},{"attributes":{"bold":true},"insert":"-a. "},{"attributes":{"align":"center"},"insert":"\n\n"},{"insert":"To su prepoznale i brojne kompanije pa su me anagažovale ili kao trenera ili kao menadžera prodaje za svoje proizvode i usluge - "},{"attributes":{"italic":true},"insert":"Festo, Zanus, Smart Research... "},{"insert":"Sada ove tajne prodajnog zanata delim sa Vama samo sa jednim ciljem - da prodate više i da to učinite brže."},{"attributes":{"align":"center"},"insert":"\n"},{"insert":"\n"}]}

10.500 RSD
coures-image

Biljana Lazarević

Novo Normalno – strategije, planovi, modeli i alati za razvoj vašeg poslovanja

{"ops":[{"insert":"Pozivamo vas na vebinar tokom kojeg ćemo sa vama "},{"attributes":{"italic":true,"bold":true},"insert":"podeliti teorijska znanja, praktična iskustva i pružiti vam korisne smernice i alate"},{"insert":" za vaše preduzeće u dva ključna segmenta: \n"},{"attributes":{"bold":true},"insert":"Izradu planova za poslovnu godinu,"},{"insert":" namenjenih unapređenju funkcionisanja preduzeća, a bazirano na EBRD prinicipima "},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"attributes":{"bold":true},"insert":"Postavku dugoročne marketing strategije "},{"insert":"za ( Vašu firmu ) Vaše preduzeće sa fokusom na potrebe tržišta i potrošača, a pokazaćemo vam i kako da izradite vašu marketing formulu i postavite optimalan marketing plan za narednu godinu."},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Ovo je odličan trenutak da pričamo o budžeta za narednu poslovnu godinu jer to često predstavlja izazov i za firmu i zaposlene. \nZa firmu je važno da definiše strateške ciljeve poslovanja izražene u brojevima (Planirane prihode, Planirane rashode, Planiranu dobit, Planiran ROI – povraćaja na investirana sredstva) i da u okvirima svog godišnjeg budžeta predvidi svoje buduće aktivnosti i budžet za bonuse za zaposlene. \nZa zaposlene je važno da strateške planove znaju da prevedu u konkretne aktivnosti, definišu KPI-eve – ključne pokazatelje uspešnosti rada zaposlenih, kako bi mogli da ostvare ono na šta su se obavezali i dostignu planirani bonus i zaradu.\nU proteklom periodu, firme su se susretale sa raznim, neplaniranim izazovima, a pitanje da li i kako ulagati u marketing je bilo jedno od osnovnih. \nU sklopu ovog vebinara, pričamo i o tome kako da na najbolji mogući način prilagodite vaše marketinške aktivnosti trenutnoj situaciji, ne ugrožavajući zdrav rast vašeg preduzeća. \nBazirano na dobrim primerima iz prakse, pokazaćemo kako da kreirate vaš optimalan marketing pristup i plan – i to potpuno prilagođeno potrebama i mogućnostima vašeg preduzeća. Kraj tekuće godine je i vreme kada se prave planovi za narednu poslovnu godinu – plan prodaje, plan troškova, plan priliva i odliva, planira se marketing budžet sa pratećim aktivnostima, tako da je ovo pravi trenutak za usvajanje pozitivne prakse korporativnog sektora, a imajući u vidu i smanjenje rizika izazvanih uticajem C-19 pandemije na privredu.\n\n"},{"attributes":{"italic":true},"insert":"Vebinar zajedno realizuju Biljana Lazarević (Casa Forte) i Manuela Stamatović (Puzzle consulting)."},{"insert":"\n"}]}

11.990 RSD
5.995 RSD