Sadržaj kursa
|
Uvod u internu komunikaciju
|
1 lekcija | keyboard_arrow_down | |
|---|---|---|---|
|
Strateško planiranje i kreiranje sadržaja
|
3 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Izbor komunikacionih kanala i ključnih spikera
|
2 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Iskustvo zaposlenih i rad u hibridnom okruženju
|
3 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Komunikacija promena i krizna komunikacija
|
4 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Interni marketing i interne kampanje
|
2 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Merenje i evaluacija interne komunikacije
|
1 lekcija | keyboard_arrow_down | ||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||||||||
|
Zaključak
|
2 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||||||||||
Ciljevi kursa
Upoznavanje sa osnovama procesa interne komunikacije, koliko je važna za organizaciju i odnose između zaposlenih i menadžmenta.
Strateško planiranje komunikacije.
Primena u praksi načina izbora najboljih komunikacionih kanala, definisanja ključnih poruka i spikera komunikacije.
Sticanje znanja o procesima upravljanja kriznom komunikacijom i komunikacijom promena.
Upoznavanje sa metodama merenja i evaluacije efikasnosti interne komunikacije.
Primena internog marketinga u procesu komunikacije.
Aktuelni online kursevi
Želite da saznate više? Pogledajte ostale kurseve naših predavača.
Jelena Ćirić Rapoš
Videom do vidljivosti, poverenja i prodaje na društvenim mrežama u 2023.
Biljana Lazarević
Novo Normalno – strategije, planovi, modeli i alati za razvoj vašeg poslovanja