Sadržaj kursa
Kako da kreiraš data-driven marketing strategiju
|
4 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Osnovne analize marketinških aktivnosti u pajtonu
|
5 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Regresiona analiza
|
2 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Predikcija - primena machine learning-a u marketingu
|
2 lekcija | keyboard_arrow_down | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Zaključak
|
1 lekcija | keyboard_arrow_down | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Ciljevi kursa
Nakon odslušanog kursa, polaznik razume pojam metrika, ciljeva i merenja rezultata
Polaznik zna na koji način da testira reklame/kampanje, dok ne kreira ultimativno dobre, koje donose rezultate.
Polaznik obavlja osnovne analize svojih marketinških aktivnosti u Pythonu
POLAZNIK RAZUME LINEARNU REGRESIJU I VRŠI REGRESIONU ANALIZU U PAJTONU - PRIMER: IZRAČUNAVANJE KORELACIJE IZMEĐU POSETA BLOGU/INSTAGRAM ENAGAGEMENTA I OSTVARENOG PRIHODA NA KRAJU MESECA.
POLAZNIK ZNA KAKO DA POSTAVI DATA-DRIVEN MARKETING STRATEGIJU.
POLAZNIK ZNA DA INSTALIRA PYTHON, PODESI OKRUŽENJE I UČITA PODATKE.
POLAZNIK RAZUME POJAM VREMENSKIH SERIJA I VRŠI ANALIZU VREMENSKIH SERIJA U PYTHONU - PRIMER: MODELIRANJE I PREDIKCIJA KONVERZIJA.
POLAZNIK RAZUME POJAM PREDIKCIJE, MACHINE LEARNING KONCEPT I NJEGOV ZNAČAJ I PRIMENU U CUSTOMER CARE-U - PRIMER: KLASIFIKACIJA KORISNIKA PO VREDNOSTI U CILJU PERSONALIZACIJE KOMUNIKACIJE I POVEĆANJA BROJA KONVERZIJA.
Aktuelni online kursevi
Želite da saznate više? Pogledajte ostale kurseve naših predavača.
Jelena Ćirić Rapoš
Videom do vidljivosti, poverenja i prodaje na društvenim mrežama u 2023.
POGLEDAJ KURS
4.300 RSD
Nenad Stanojevski
“Interna komunikacija za početnike, ali i za one koji to nisu”
POGLEDAJ KURS
6.450 RSD