Uspešna akcija
Uspešna akcija
Neuspešna akcija
Neuspešna akcija

Marketing

Prikaži više

Sadržaj kursa

play_circle_outline Lekcija 1
play_circle_outline Lekcija 2
play_circle_outline Lekcija 3
play_circle_outline Lekcija 4
play_circle_outline Instalacija pajtona i podešavanje okruženja
play_circle_outline Analiza 1: određivanje bestseller-a
play_circle_outline Analiza 2: analiza i predikcija rasta u broju konverzija
play_circle_outline Analiza 3: Koja reklama daje najbolje rezultate
play_circle_outline Analiza 4: Customer journey
play_circle_outline Upoznavanje sa konceptom linearne regresije
play_circle_outline Analiza u Pajtonu – casestudy: zavisnost prihoda od posećenosti bloga
play_circle_outline Upoznavanje sa konceptom
play_circle_outline Orange okruženje i predikcija – casestudy: kalsifikacija korisnika u cilju optimizacije customer care-a
play_circle_outline Zaključak
00:06:23

Ciljevi kursa

Nakon odslušanog kursa, polaznik razume pojam metrika, ciljeva i merenja rezultata
Polaznik zna na koji način da testira reklame/kampanje, dok ne kreira ultimativno dobre, koje donose rezultate.
Polaznik obavlja osnovne analize svojih marketinških aktivnosti u Pythonu
POLAZNIK RAZUME LINEARNU REGRESIJU I VRŠI REGRESIONU ANALIZU U PAJTONU - PRIMER: IZRAČUNAVANJE KORELACIJE IZMEĐU POSETA BLOGU/INSTAGRAM ENAGAGEMENTA I OSTVARENOG PRIHODA NA KRAJU MESECA.
POLAZNIK ZNA KAKO DA POSTAVI DATA-DRIVEN MARKETING STRATEGIJU.
POLAZNIK ZNA DA INSTALIRA PYTHON, PODESI OKRUŽENJE I UČITA PODATKE.
POLAZNIK RAZUME POJAM VREMENSKIH SERIJA I VRŠI ANALIZU VREMENSKIH SERIJA U PYTHONU - PRIMER: MODELIRANJE I PREDIKCIJA KONVERZIJA.
POLAZNIK RAZUME POJAM PREDIKCIJE, MACHINE LEARNING KONCEPT I NJEGOV ZNAČAJ I PRIMENU U CUSTOMER CARE-U - PRIMER: KLASIFIKACIJA KORISNIKA PO VREDNOSTI U CILJU PERSONALIZACIJE KOMUNIKACIJE I POVEĆANJA BROJA KONVERZIJA.

Aktuelni online kursevi

Želite da saznate više? Pogledajte ostale kurseve naših predavača.

coures-image

Biljana Lazarević

Novo Normalno – strategije, planovi, modeli i alati za razvoj vašeg poslovanja

{"ops":[{"insert":"Pozivamo vas na vebinar tokom kojeg ćemo sa vama "},{"attributes":{"italic":true,"bold":true},"insert":"podeliti teorijska znanja, praktična iskustva i pružiti vam korisne smernice i alate"},{"insert":" za vaše preduzeće u dva ključna segmenta: \n"},{"attributes":{"bold":true},"insert":"Izradu planova za poslovnu godinu,"},{"insert":" namenjenih unapređenju funkcionisanja preduzeća, a bazirano na EBRD prinicipima "},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"attributes":{"bold":true},"insert":"Postavku dugoročne marketing strategije "},{"insert":"za vašu firmu sa fokusom na potrebe tržišta i potrošača, a pokazaćemo vam i kako da izradite vašu marketing formulu i postavite optimalan marketing plan za narednu godinu."},{"attributes":{"list":"bullet"},"insert":"\n"},{"insert":"Ovo je odličan trenutak da pričamo o budžeta za poslovnu godinu jer to često predstavlja izazov i za firmu i zaposlene. \nZa firmu je važno da definiše strateške ciljeve poslovanja izražene u brojevima (Planirane prihode, Planirane rashode, Planiranu dobit, Planiran ROI – povraćaja na investirana sredstva) i da u okvirima svog godišnjeg budžeta predvidi svoje buduće aktivnosti i budžet za bonuse za zaposlene. \nZa zaposlene je važno da strateške planove znaju da prevedu u konkretne aktivnosti, definišu KPI-eve – ključne pokazatelje uspešnosti rada zaposlenih, kako bi mogli da ostvare ono na šta su se obavezali i dostignu planirani bonus i zaradu.\nU proteklom periodu, firme su se susretale sa raznim, neplaniranim izazovima, a pitanje da li i kako ulagati u marketing je bilo jedno od osnovnih. \nU sklopu ovog vebinara, pričamo i o tome kako da na najbolji mogući način prilagodite vaše marketinške aktivnosti trenutnoj situaciji, ne ugrožavajući zdrav rast vašeg preduzeća. \nBazirano na dobrim primerima iz prakse, pokazaćemo kako da kreirate vaš optimalan marketing pristup i plan – i to potpuno prilagođeno potrebama i mogućnostima vašeg preduzeća. Kraj tekuće godine je i vreme kada se prave planovi za narednu poslovnu godinu – plan prodaje, plan troškova, plan priliva i odliva, planira se marketing budžet sa pratećim aktivnostima, tako da je ovo pravi trenutak za usvajanje pozitivne prakse korporativnog sektora, a imajući u vidu i smanjenje rizika izazvanih uticajem C-19 pandemije na privredu.\n\n"},{"attributes":{"italic":true},"insert":"Vebinar zajedno realizuju Biljana Lazarević (Casa Forte) i Manuela Stamatović (Puzzle consulting)."},{"insert":"\n"}]}

11.990 RSD
coures-image

Tanja Kvrgić

Umetnost prodaje: Kako da prodaš bilo šta?

{"ops":[{"insert":"Imaš sjajan proizvod, uslugu ili ideju koju treba da prodaš, ali ti to ne polazi za rukom?\nSmatraš da je prodavati možda sramotno ili imaš utisak da ukoliko prodaješ ti\nzapravo dosađuješ ljudima. \nNakon gledanja ovog kursa, razbiće ti se sve predrasude vezane za prodaju i ono\n“prodavac se rađa” što će ti pomoći da povećaš svoju prodaju, nivo samopouzdanja,\nmoć zapažanja pomoću kojih ćeš znati da prodaš bilo šta bez obzira na tržište i\nindustriju u kojoj radiš."},{"attributes":{"align":"justify"},"insert":"\n\n"},{"insert":"DODATNA VREDNOST: Svaku temu će pratiti vežbe koje su iskustvene i praktične. Polaznik će da nauči koji tip ličnosti je on, shvatiće kako da klasifikuje svoje klijente i potom kako da prilagodi svoje prodajne tehnike svakom od njih."},{"attributes":{"align":"justify"},"insert":"\n"}]}

5.000 RSD
coures-image

Janja Jovanović

Content writing: Kako kreirati b(l)ogovski post koji prodaje

{"ops":[{"insert":"U ovom kursu ću vam pokazati kako da zainteresujete ljude i kreirate blog post koji prodaje. Pokazaću vam kako da istražite teme i ključne reči, kreirate ubitačan naslov, struktuirate i optimizujete tekst za Google i kako da ispromovišete taj tekst i dođete do svoje ciljne grupe koja će uraditi željenu akciju."},{"attributes":{"align":"justify"},"insert":"\n"},{"insert":"Dobićete na tacni sažete najvažnije stvari i korisne alate do kojih sam ja došla radeći godinama ovaj posao."},{"attributes":{"align":"justify"},"insert":"\n\n"},{"insert":"DODATNA VREDNOST: Predavanje kroz praktične primere, veliki broj alata, saveta i trikova."},{"attributes":{"align":"justify"},"insert":"\n"}]}

11.000 RSD
coures-image

Dragan A. Lazić

Bespilotne letelice - Ključne osnove za nove korisnike

{"ops":[{"insert":"Dobro došli na predavanje o bespilotnim letelicama - Ključne osnove za nove korisnike. \n\n\nOnline kurs Bespilotne letelice - Ključne osnove za nove korisnike je deo programa vazduhoplovnog udruženja “Golden Wings” za Master nivo sertifikacije pilota dronova i ovo je prvo u nizu predavanja. Kurs Bespilotne letelice - Ključne osnove za nove korisnike je osmišljen da ljubitelje malih bespilotnih letelica / dronova pripremi za polaganje ispita pred vazduhoplovnim vlastima i dobijanje sertifikata za legalno upravljanje letelicama. Polaznici kursa dobijaju bonus pdf. letačku knjižicu (eng. log book) za pilote dronova.\n\nPolaznici kursa će usvojiti osnovna znanja iz aerodinamike i mehanike leta bespilotnih letelica, istorijata nastanka bespilotnih letelica, podele prema različitim tipovima i namenama bespilotnih letelica, meteorologije, vazduhoplovnih propisa i podele vazdušnog prostora za bezbedno upravljanje bespilotnim letelicama.\n"}]}